This ain”t a fuckin” pink blog

@ AlChimistul şi @MT

Pot fi multe lucruri: femeie, doamnă, gospodină, curvă, profesionistă. Şantieristă cu siguranţă.

Pot avea multe stări de spirit, romantică, pragmatică, cu capu-n nori, cu picioarele înfipte-n pământ, dulce, acră, picantă întotdeauna, inteligentă sau înţeleaptă dar şi neroadă de dau în gropi şi cu un miez de duritate care mi-a păstrat coloana dreaptă prin orice am trecut.

Blogul ăsta e fix ca mine fiindcă e locul unde mă asum permanent. Aşa că nu vă miraţi că  apar cuvinte considerate indecente (da, pulă, pizdă, futut apar în DEX aşa că nu văd de ce le-aş spune doar cu lumina stinsă într-o cameră bine antifonată şi în absenţa absolută a martorilor).

Dar blogul ăsta NU e un afurisit de blog muieresc în care să descriu cum mă epilez sau cum îmi fac unghiile şi dramele interioare pe care le trăiesc când sunt pusă în faţa dilemei existenţiale de a-mi alege următoarea vopsea de păr, chit că uneori se mai strecoară şi ceva aluzii culinare. N-o să aberez păşunistic (prea des) şi nici romantic n-o (prea) ard.

Da, recunosc cinstit că îmi doresc să ajung în A-list sometime. Dar n-am de gând să scriu ceva în ce nu cred sau ceva care să mă compromită în ochii mei pentru a ajunge acolo. În mod sigur NU o să scriu pentru a place cuiva sau altcuiva. Tot aşa cum nu o să vorbesc cum îi place unuia sau altuia. Dacă eu consider că un personaj e un lăbar trist care fute timpul cuiva fiindcă nu e în stare să se mobilizeze pentru o erecţie normală, atunci fix asta o să spun. Cât se poate de sintetic şi brutal fiindcă nu mai am timp de căutat eufemisme. Dacă vreau să scriu despre jigodii sociopate, voi scrie despre jigodii sociopate chiar dacă după unele păreri (neautorizate şi absolut neavenite) scriu ca o proastă. Nu-ţi place ce spun/ scriu, casa-i a mea, inclusiv această fereastră virtuală, calea-i a ta.  Prefer să nu ajung în A-list decât să fac poll-uri referitoare la subiectul următorului eseu de frică să nu jignesc vreun sensibilicios sau vreo demoazelă fragilă.

 

Asta sunt şi n-ai ce-i face, – fiindcă mă plac prea mult exact aşa cum sunt!!!

Alta mama nu mai face!

4 răspunsuri la „This ain”t a fuckin” pink blog

  1. Ziua bună dragule, ai un LOL de la mine pentru ultimul post, pe care nea wordpressul se încăpăţânează cu obstinenţă să nu mă lase să-l exprim sub identitatea mea.

    @-ul e nu tweeterit, că n-am priceput cum e cu microblogingul, io-s long winded şi pentru o idee tre să aştern măcar o pagină în caiet. E mai degrabă ”pentru” sau ”referitor la spusa lui x”.

    AlChimistul e unul care-şi dă cu părerea referitor la soarta mea, am o bănuială cine e (şi revenim la subrutina irlandeză dacă e acela).
    MT e o fostă colegă de liceu care mă tot ameninţă că dacă mai mă aude pomenind de puli, pizde, coaie şi futaiuri nu mă mai sună. Dar sună să mă întrebe ce părere am despre o ceva, nu ştiu ce etichetă să-i pun, care durează de vreun an jumate spre doi. Şi în loc să-i dea ăluia un sfânt ignore and get a life, stă şi suspină că ăla n-o invită în oraş. Părerea mea e că n-o invită fiindcă nu vrea. Iar dacă nu vrea, atunci înseamnă că-şi iroseşte criminal nervii cu el. Da” ce ştiu eu, sunt nervii ei, face ce vrea cu ei. În schimb, nervii mei au ajuns la limită şi i-am zis că e o lăbăreală tristă. Moment în care sfielnica şi virginala mea MT s-a oripilat toată. Nu că n-aş fi zis adevărul. Asta a recunoscut-o ea însăşi o zi mai încolo. Ci fiindcă nu l-am împachetat cu foiţă sclipicioasă şi fundiţă ”looooz. Ar fi trebuit să-i zic cumva că e ”un trist act sexual unilateral, exercitat asupra propriei persoane de către sine însuşi/ însăşi, într-un moment prelungit de angoasă şi ambetare absolută”

  2. Pingback: Rapide, #21. | bLog de constănţean 101%. Punct.

Lasă un răspuns

