Mă bucur

Mă bucur că ne-au bătut turcii la fotbal. Fiindcă m-am săturat de fiţe, figuri şi pretenţii. M-am săturat să îmi sperie toţi demenţii papagalul fiindcă ei consideră că îşi fac datoria de suporteri şi sau patrioţi urlând ”MUIE X”, unde x e echipa adversă. M-am săturat de cretinuţii care cred că e cool şi trendy să iasă la o terasă pe Decebal, care terasă e la maxim 5 m de stradă, iar bulevardul Decebal e traficat mămicule! Noxe cât încape! Şi care puleţi nu pot să conceapă că Universul nu le achiesează prezenţa altfel decât dacă-mi zăngăne mie în fiecare noapte geamurile ca să poată ei să ”se distreze după cum se ştie”. Sau ”la maxim”.

Apropo, cum dracu măsor eu dacă distracţia aia e la maxim sau la minim? După numărul de decibeli care mă poluează sonor?

Aşa că dragă decervelatule care îmi strici somnul în fiecare noapte forţându=mă să ascult muzică mai tare decât îmi ascult eu radioul sau mergând pe motociclete turate la maxim ca să ştie tot omul că tu te ”dai” cu motorul: sper să îţi fie rău! Când ţi-o fi somn, să ai parte de balamuc, când oi tânji după linişte să ai parte de minim 5 scandalagii care să îţi arate cum se trăieşte cu adevărat.

Lasă un răspuns

