Zbor

Azi noapte am visat că zbor.

Eram pe o cărare spre munte şi urcam şi urcam şi urcam, până am ajuns pe nişte ”chei”. Iar lângă potecă erau mii de statui sparte de timp ale zeului Ganesh. Poteca mea se termina undeva în faţa unui templu aşa cum n-am văzut nicăieri în poze. Nu ştiu dacă am intrat sau nu, dar ştiu că am plecat în zbor. Toată ziua am zburat peste munţii Carpaţi iar pe seară am greşit culoarul spre Bucureşti şi am ajuns undeva către ce speram eu să fie Călugăreni dar de fapt era Alexandria. 

Iar când devenea mai interesant, fix ca-n compunerile de clasa a 2-a a sunat bestia de ceas. Ptiu!

Un răspuns la „Zbor

Lasă un răspuns

