Rubrică nouă

Amu dacă tot e liber să facă cine ce vrea în casa lui, atunci lansez şi eu o nouă categorie de posturi:

 

Gluma care nu ajunge niciodată în Daily Cotcodac:

Gluma de azi: E aşa de frig în casă încât mi-a făcut deja de trei ori gimnastica de încălzire şi tot am un ţurţure în loc de nas.

 

Gluma de astă primăvară: ”Am terminat curăţenia generală. Nu se vede nimic. Mai stau 5 min pe DC şi pe urmă mă apuc de curăţenia săptămânală, poate are vreun efect.”

 

Au mai fost şi altele, dar le-am uitat…

Lasă un răspuns

