Draga spammerule – ep. 001

Dragă spammerule,

În caz că ai nevoie de adrese de email pe care să trimiţi orice: scrisori nigeriene, viruşi periculoşi mă rog, orice e necesar la casa omului. Amice, ia de colea:

budadorin@yahoo.com

serviciialarme@gmail.com

serviciialarme@yahoo.com

Că pe mine m-a adus la disperare insistenţa cu care puţoiul ăsta încearcă să-mi vâre pe gât produse nesolicitate.

PS: dacă ajunge la urechile puţoiului sus numit, adică Buda Dorin, bă neică, io ţ-am solicitat prieteneşte să mă laşi în pace şi să-mi ştergi adresa de email din baza ta de date. Ai refuzat, din contră, revii cel puţin în fiecare lună cu adăugiri de pe adrese noi, toate neprofesionale.

Un sincer futu-te-n cur de prost!

Lasă un răspuns

