Despre drepturi cetăţeneşti

Ce poate face omul de sărbători? (Trecem peste statul în genunchi ca sclava Izaura făcând curat din 2 în 2 zile şi celebrarea porcului.) Să discute. Şi discutam eu cu cineva despre una, despre alta, despre ce e bun şi ce nu e bun. Ş-am ajuns la răufăcători şi crime. D-alea impardonabile. În momentul discuţiei, eram într-o stare de spirit uşor sofistică. Deh, şcoala bunică-mii care dacă avea chef, îţi demonstra cu argumente potrivite că roz bombon e o culoare nu doar adecvată ci şi dezirabilă pentru funeralii de stat.

Însă, dacă un om alege să comită o infracţiune, alege să încalce o lege – sau mai multe – ale statului. În momentul în care în mod deliberat le încalci, mai e just să apelezi la alte legi ale aceluiaşi stat ca să fii protejat? (Exemplul în cauză era un pedofil pe care eu l-aş omorî cu mâinile mele fără să regret nici măcar cât regret că am aruncat o bucată de pâine veche)

Lasă un răspuns

