Fără dureri

Eh, ce bine ar fi dacă aş avea vreo patalama scrisă în cancelaria cerească şi semnată de către Dumnezeu Tatăl că n-o să mai am dureri în viaţa mea.

Dar după ce am aflat first hand ce naşpa e să te doară-n cur – şi am jurat că nu mai repet expresia asta idioată în viaţa mea, acuş mă încearcă ş-un drac de răceală care îmi gâdilă în mod neplăcut, doară nu aş putea zice că mi le excită dincolo de limita suportabilă, care îmi aduce aminte că mă mai jurasem eu să nu mai spun în viaţa mea că mă doare-n cot.

 

Bre fraţilor, da” dacă nu mă mai poate durea nici în cur nici în cot de ”ăştia”, unde să mă doară?

Un răspuns la „Fără dureri

Lasă un răspuns

