RIP Adrian IOVAN

Nu ştiu mare lucru despre domnul Adrian Iovan aşa că mă mulţumesc să îi urez odihnă uşoară şi cer senin unde se duce.

Nu=i pot comenta viaţa fiindcă nu i-am fost în cercul intim de prieteni. Singurul amănunt pe care-l cunosc, ăla în care a mătrăşit un şuţ care intrase peste el în casă m-a făcut să-mi ridic atunci pălăria în faţa lui.

Dar modul în care a murit îl absolvă în ochii mei de toate micile sau marile păcate de zi cu zi. În fond, vorba unui taximetrist, ”iartă-mi Doamne păcatile/ Că până mâine fac altile”. 

E nevoie de coaie ca să iei decizia de a te sacrifica pentru binele altora. Da, ştiu, codul deontologic spune că un căpitan e însărcinat cu siguranţa pasagerilor săi şi trebuie să aibă grijă de ei chiar şi cu preţul vieţii. Însă puţini sunt cei care în ceas de cumpănă extremă sunt în stare să trăiască după cod, nu doar să-l bifeze ca citit. Cu toate păcatele lui Iovan a făcut-o.

Odihnească-se în pace!

 

PS: mi-aş dori să nu se caute doar vinovaţii aparenţi, ci cei de la baza arborelui cauzal. Cei care au permis ca prin neintervenţie la timp să se ducă dracului tot şi să culmineze cu morţile a doi oameni. Nu ştiu şi nu e treaba mea cât de buni. cel mai probabil mai buni decât media, altminteri nu erau acolo, riscându-şi viaţa ca să poată supravieţui cineva.

Lasă un răspuns

