Despre tenis/ sport, sportivi câştigători şi mândria de a fi român

Încep prin a spune, ca tot românul imparţial că habar n-am de tenis. (Nu că aş avea habar de vreun alt sport totuşi)

Îmi pare rău că Simona Halep n-a câştigat. Habar n-am dacă adversarele de până la Şarapova au fost zmeoaice sau mâţe ude. Totuşi, am o vagă senzaţie că la Roland Gaross nu prea au ce căuta mâţele ude.

Că Simona nu prea e o mare oratoare, de acord. Nu cred că oratoria e predată la pachet cu celelalte instrumente de bază pentru a câştiga. Şi să mă ierte Dumnezeu, dar la 22 de ani, după ce ai ajuns pe locul doi la RG şi pe locul 3 mondial, mi se pare normal să ţi se încleşteze fălcile.

Însă să te declari mândru că eşti român numai fiindcă o oarecare Simonă a câştigat inima unei lumi a fanilor sportului alb, iar mi se pare de rahat. Total. Fiindcă tu, ca persoană n-ai contribuit cu nimic la ascensiunea ei. Şi nici nu îţi va afecta direct viaţa.

 

Lasă un răspuns

