Guler roşu mi-am lOat

Eu şi Regina/

Şi cam atât. Că indiferent dacă am rochie mov şi indiferent de ce s-o zice despre mine, n-am căderea să comentez despre Regina Angliei. 

Dacă n-ar fi de râs, ar fi de plâns. Un popă musulman aflat în Marea Britanie cere ca toţi infidelii – adică majoritatea covârşitoare a gazdelor care i-au primit când ei au fugit de persecuţii din ţările de origine – să poarte un guler roşu, să aibă pantofii în două culori şi să meargă pe mijlocul străzii, fiindcă nu cred că Mahomed e profetul lui Allah şi nici că Allah e akbar. 

După părerea mea, când eşti musafir într-o casă nu te poţi căca în mijlocul sufrageriei gazdei şi să zici că o faci în numele libertăţii personale şi a libertăţii de expresie. Sau că e modalitatea ta de exprimare religioasă. Însă e numai părerea mea. Se pare că unii n-au nicio greaţă în a o face şi a fi mândri că au făcut-o

Lasă un răspuns

