Opusul absolut al lui Dean Karnazes

Azi am aflat că-s con-planetariană cu un cetăţean pe care-l cheamă Dean Karnazes. Eu cred că omul are ascendenţă spartană clară, doar că e cu mult mai rezistent decât soldatul care a murit la Marathon. (http://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Karnazes)

Deci, văzui că bărbatul ăsta a fost în stare să alerge!!! să alerge mă, nu să stea la umbră! timp de 10 ore în Valea Morţii, cu o cantitate de acid lactic de 1.5mg/ l (cantitate cam la jumătate pe cât are un om normal stând la tv în sufrageria personală), fără să transpire măcar.

Eu nu-s în stare să alerg 200 metri în condiţii de temperatură şi umiditate optime… Mi-i ruşine.

 

Dar, ca şi Dean pot să stau liiiiiiiiiŞtinită cu curul pe canapea 10 ore fără să obosesc şi fără să transpir

Lasă un răspuns

