Arde-i pe corupţi

Vă mai aduceţi aminte de poza în care prezidenţiabilul Băsescu avea un ditamai ardeiul iute-n mână cu care promitea să lupte împotriva corupţiei în 2004? 

Eu da. (Recunosc, m-a amuzat sloganul şi am crezut în integritatea ofiţerului de carieră şi am crezut în sinceritatea luptei anti-corupţie. Vise naive alimentate excesiv de Infanteria stelară, neică Heinlein, respect, dar prea idealist ai fost şi prea cu idealuri ai încercat să ne contaminezi!)

Numai că e 2014 şi am învăţat că la momentul de faţă niciun politician de care am auzit nu are coloană vertebrală şi dacă-i faci o poză Roentgen (vezi Mucegai Ales) o să găseşti sigur o mână care-l susţine. Şi una care-l ţine de boaşe strâns, ca nu cumva să-l ia valul pe politicianul ajuns într-o funcţie vizibilă şi să nu aibă vreo erecţie spontană care să dăuneze intereselor care l-au propulsat.

Cine-l duce la raze pe providenţialul prezidenţiabil Iohannis, sasul minune al Sibiului?

3 răspunsuri la „Arde-i pe corupţi

Lasă un răspuns

