Politică iar, fiindcă e iar vară

De prin martie mă tot roade o întrebare. Stăteam de vorbă cu cineva care a participat la prima alegere a domnului Băsescu în calitate de şef al statului. Participare extrem de activă în campanie şi chiar membru al staffului.

Povestea e tristă şi n-am s-o dau aici, fiindcă neavând nicio dovadă nici că mi s-a povestit nici că cele auzite de mine sunt reale, mi se pare bârfă fără rost. Problema e că portretul prezidenţiabilului Băsescu schiţat de către această persoană e al unui om rău, fără scrupule, ranchiunos – calităţi pe care preşedintele Băsescu a dovedit în repetate rânduri că le are. 

Nedumerirea mea maximă este următoarea: cei care l-au propus şi propulsat în poziţia de prezidenţiabil îi ştiau metehnele şi tarele. Cei care l-au promovat în prima campanie electorală îi ştiau metehnele şi tarele. Atunci cum poţi să-ţi permiţi să vinzi alamă sunătoare la preţ de aur?

Iar dacă l-ai promovat, cum îţi mai poţi permite să spui că ştiai dinainte de a ajunge-n fruntea statului ce persoană departe de imaginea pe care tu cu mânuţa ta i-ai creat-o? 

Lasă un răspuns

