Mici consideraţii despre conservarea politicianului Voiculescu

Nici aceasta nu-i postare anti-Voiculescu sau pro-Băsescu. Faptul că am o oarecare preferinţă personală către Antena 3 nu înseamnă că accept tot ce livrează în acea formă, fără să trec prin filtrul gândirii proprii. Îmi repet concluzia la care am ajuns în postul precedent: politicienii ar trebui trimişi la zdup preventiv fiindcă ştiu ei ce au făcut.

 

Cred cu tărie că Dumnezeu ne-a pus un neocortex atât de mare între urechi fiindcă a considerat că noi trebuie să gândim prin forţe proprii. Altminteri lăsa neocortexul ăla la nivelul reptilelor.

Da, am o oarecare preferinţă personală către Antena 3. Însă şi ei livrează la fel de mult rahat ca şi concurenţa. Îl înjur pe Băsescu, nu-i bai, nu dorm nici cu poza lui Voiculescu sub pernă.

Mă amuză Mircea Badea? Da, e un clown reuşit (şi da, are un corp trăznet şi o mobilitate fenomenală pentru vârsta lui şi i-a lăsat mă-sa şi o mutră plăcută privirii) spre deosebire de Banciu. Nu zic că don colonel Turcescu n-ar fi un mascul plăcut ochiului, fiindcă e. Dar n-are umorul lui Badea. Da, îl pupă-n cur pe Voiculescu alături de mulţi dintre colegii de la Antena 3. Dar mă întreb dacă nu cumva cei mai mari detractori ai anteniştilor îl înjură cu atâta patos fiindcă de fapt şi-ar dori şi ei un cur călduţ de pupat contra unor salarii la fel de agreabile şi nu-s în stare nici să suporte această idee, nici să gestioneze adecvat eşecul de a nu fi găsit un astfel de cur. Călduţ. Indiferent dacă e al lui Voiculescu sau al lui Băsescu.

 

Merită 10 ani de pârnaie Voiculescu? Habar n-am. N-am studii juridice ca să mă pronunţ.

Sunt necesari cei 10 ani fiindcă în definitiv – culme a cretinismului! – n-a omorât pe nimeni cum au omorât madam Păunescu sau Huidu? E ca şi cum ai compara mere cu arici de mare şi să faci scandal că nu sunt de fapt îngheţată de ciocolată. Însă între un golan care-ţi dă una (fie şi-n cap, fie şi cauzatoare de moarte) şi un domn care fură speranţele şi măcar o parte din agoniseala mai multor fraieri care cred în prostiile pe care le debitează, cred că domnul e mai primejdios. Terorismul economic va genera mult mai multe victime colaterale decât totalitatea idioţilor care-şi pun bombe la brâu şi vor musai să-i acompaniezi pe calea cea mai scurtă către Creatorul lor.

Lasă un răspuns

