Dilema cu bulionul

Am crescut cu conserve făcute-n casă şi mă ambiţionez să le fac în casă în fiecare an.

Anul ăsta am bătut recordul la făcut conserve, practic n-a fost sâmbătă şi duminică să nu ard gazul făcând ceva pentru la iarnă.

Au ieşitĂRĂ până acum fo” 40 de borcane de 400 de dulceţuri, 12 borcane de roşii în suc propriu  de 800 şi 8 de bulion, tot de 800. Şi încă n-am ajuns la faza de dulceţuri de pepene verde şi nici n-am terminat cu roşiile, mai ales cu bulionul

Eh, bulionul… 

Primele 3 tranşe au fost mai grele, că m-au uitat cucii până au scăzut corespunzător roşiile alea. Însă la a 4-a serie, am bunghit-o. De ce să stau să aştept să se evapore sucul când pot să îl scot cu bulionul şi în loc de dansat dansul ploii pe lângă el cam 6 ore pot să stau numai 3? N-am găsit niciun argument pentru a nu inova.

2 răspunsuri la „Dilema cu bulionul

  1. Buna. Am citit postarea ta cu bulionul, dar nu am inteles ce ai facut cu a patra transa…referitor la suc. As fi vrut si eu sa bunghesc ca tine :-p. Multumesc

Lasă un răspuns

