Stimate Domnule Ponta

Fiindcă azi aniversaţi o samă de ani şi v-aţi căutat la realizări, să vă dea şi baba un motiv de mândrie maximă.
Azi m-aţi hotărât să dau jos TOATE alea 6-9 kg suplimentare pe care le-am acumulat de când aţi ajuns prim ministru.
O să mă întrebaţi de ce am luat această hotărâre extrem de fermă şi de ce azi.
Fiindcă, azi din cauza aplaudacilor pe care i-aţi adus ca la orice spectacol omagial care se respectă a trebuit să vin de la staţia Vatra Luminoasă până la staţia Dristorului pe jos, cu un pepene de 6.5 kg şi un kg jumate de morcovi+ cartofi şi cu un kg struguri plus alte farafaslâcuri în spate.
Şi am avut timp să cujet pe îndelete, dacă astea nici 10 kg temporare mă dau jos, atunci cât de rău îmi fac cele tot cam atâtea kg de grăsime acumulate.

Mulţumesc.

Şi vă urez realizări mai importante.

Un răspuns la „Stimate Domnule Ponta

Lasă un răspuns

