Şi totuşi, I”m a fuckin” genius!

În ciuda dubiilor mele legate de subiect, Radule, mulţam frumos, m-ai făcut să ajung la concluzia că-s un geniu ascuns.

Acum fo 2-3 luni m-a sunat amicul Radu să mă întrebe cum ar putea să limiteze o deversare poluantă într-un curs de apă, aşa cum a discutat garda de mediu cu coomparativa lor. Folosindu-mă eu de o chestie de-i zice bun simţ şi de biologia acvatică pe care o ştiu de la d-na Dincă, profesoara mea de biologie din liceu, Dumnezeu să o ţină cu drepţii săi, i-am sugerat printre altele şi plantarea de papură şi stuf pe marginile zonei, ştiind cât de bune filtrante sunt astea două specii acvatice.

Azi, pe Viasat Nature fusă un documentar despre infestările acvatice. Una dintre ele, cea a algelor verzi din apele dulci cărora intervenţia umană le prieşte extrem. Unul dintre lacurile cele mai ameninţate din USA fiind invadat de aşa alge verzi, cu ce soluţie au venit biologii de la Universitatea din Manitoba? Platforme mobile de papură şi stuf. Adică nişte platforme de cca 1mp, în care s-au plantat rizomi de papură.

Dacă mă mai lăsai încă 1 minut sau două crez că reuşeam şi eu să găsesc soluţia asta.

Lasă un răspuns

