Azi m-am amorezat de Pepe

Până să-l văd la ”Te cunosc de undeva” pe Antena 1, nu pot să zic că m-a lăsat visătoare Pepe. Da, mi-a plăcut omul şi pe vremea când se juca de-a Gipsy Kings. Dar nu atât de mult încât să-l pun la favoriţi. Şi recunosc, faptul că a fost însurat cu Zăvoranca, nu i-a crescut prea mult acţiunile în ochii mei, fiindcă n-o suport pe tipă.

Dar am apreciat de atunci că numele lui a intrat în scandaluri numai tangenţial, fiindcă madama l-a împroşcat cu noroi în lipsa unor argumente decente. Şi apreciez la superlativ faptul că nu i-am văzut numele în niciun scandal cu muieri despuiate de când s-a însurat cu Raluca lui. (App, casă de piatră şi copii fericiţi!)

De vreun an jumate, respectul meu creşte de la emisiune la emisiune.

M-a încântat când a fost un Fuego mai bun decât originalul, când a cântat cu Catanga a fost demenţial, dar azi, azi a fost GENIAL iar eu nu prea mă arunc la vorbe mari.

http://tecunoscdeundeva.a1.ro/stiri/razi-cu-lacrimi-pepe-transformare-incendiara-a-devenit-o-blonda-focoasa-si-a-incins-o-hora-pe-cinste-alaturi-de-concurenti-id623.html

Domnul

Lasă un răspuns

