Cea mai nasoală zi a anului

Ca să pot decreta ziua asta de 25 oct cea mai nasoală zi din anul ăsta, în care am adunat prea puţine pietre albe, chiar a trebuit să se adune.

– azi se schimbă ora şi mă deprimă ideea că azi a fost ultima zi în care soarele apune la o oră decentă.

– azi a nins (şi a nins frate!) pentru prima oară iar cizmuliţele mele iubite au decretat că e cazul să înceapă să ia apă

– în sfârşit s-au aşezat Mercur cu Alfa Centaurii într-o disjuntură favorabilă şi m-am învrednicit să iau ardeii ăia iuţi necesari pentru SOSUL meu de iarnă. Şi ce să vezi……… Am achiziţionat juma de kil de ardei neiuţi complet. Mă, şi mă jur că miroseau a iute. Cum de mi se-ntâmplă numai mie?

Lasă un răspuns

