Revista presei

O sprintenă gazelă de +250 kilişoare a avut de ales între a băga în ea până crapă şi a da jos cele 3 persoane suplimentare pe care le ducea în cârcă. Goguţă, mai adă o şaorma cu dătoate la fata! Şi nu te zgârci cu maioneza băbăiatule!

Conform site-ului A3, taica Putin ar avea o formă de cancer. Şi avem de ales între ăla pancreatic sau unul medular. Păi jurnalizdul lui mama, ce fac? Dau cu zarul? Îmi aleg eu ce formă doresc?

Presupunând că are aşa ceva şi nu e o mega ştire preluată de pe bancuri proaste dot ru, pe cât punem pariu că se vindecă?

Şi nu în ultimul rând, ”ce se va întâmpla cu Rusia?” după aceea? Că am întrebarea  asta-n titlu şi n-aş vrea să fac nopţi albe frământându-mă în legătură cu soarta fraţilor de la răsărit.

Doamnele Simona Catrina şi Alice Năstase care au aterizat proaspăt la libertatea, se tot jăluiesc şi se tot jăluiesc de-mi vine să fac o chetă online să le luăm un bax de şerveţele parfumate din Obor să aibă sărmanele cu ce să-şi tamponeze ochişorii. Azi se plâng că-n programa şcolară sunt texte dure, cum a murit câinele soldatului, cum a ajuns şchiop un căţăl şi cum un nemernic de plod a strâns o gâjganie până a făcut-o piure iar copii doamnei Năstase lipsiţi de pozitivismul Disney sunt traumatizaţi de scriitorii din manuale. Băi frate, noi cum n-am fost când am fost în jugul şcolii?

PS Părerea MEA proprie şi personală e că rahaturile de seriale Disney, Violeta, Pisi-eta, vârcolacii adolescenţi şi alte chestii d-astea tembele sunt mult mai dăunătoare. Grav dăunătoare chiar.

Ultima ştire pe care o comentez vine din Orientul Mijlociu. ”Tigroaica încă vânează”. Tigroaica e o eroină kurdă care are se pare circa 100 de idioţi ISIS marcaţi pe patul puştii. Nuş de ce, dar nu cred că acea doamnă a crescut învăţând tutoriale despre cum să devii o Barbie. Despre ea mi-aş dori un serial pentru copii.

Lasă un răspuns

