Alegeri 2014 – Zoon politikon

O evaluare impecabilă a candidaţilor la Preşedinţia României: http://sfbacterie.blogspot.ro/2014/10/14-cacandidati.html.

De asta îmi doresc revenirea Monarhiei, măcar un circ mai puţin.

Cu toate astea m-am dus la vot.

Ce mă bucur, este că tinerii studenţi ies iar la vot.

Îmi pare rău că ”alesul” meu e pe locul trei.

Am ascultat luările de cuvânt alte celorlalţi caTindaţi, după ora fatidică, 21.

– Chiar lipsită de inspiraţie ideea de a-l lăsa pe Dragnea să  ia cuvântul imediat după ora închiderii urnelor.

– Mesajul lui Iohannis nu mi-a plăcut. Cum nu-mi place nici cine e în fundalul prezidenţiabilului.

– Mesajul lui Ponta, deşi nu-mi place personajul mi-a plăcut. De asemenea fundalul lasă de dorit.

Aşa că în ciuda faptului că nu mi-l doresc preşedinte, s-ar putea să fie o alegere mai bună decât Iohannis.

Mi-a plăcut foarte mult intervenţia d-lui Meleşcanu

Intervenţia d-lui Tăriceanu mi s-a părut extrem de pertinentă. Iar dacă intervenţia lui Ponta ”miroase” a prim ministru Tăriceanu, atunci ar fi un gest neobişnuit de inteligent din partea viitorului preşedinte.

Intervenţia lui Diaconescu, eh, e material demn de pana lui Caragiale. Tăicuţă, păcat că ai murit, că să vezi acum ce materie primă ai fi avut! Omul încă nu mă lămuresc dacă are probleme psihice sau e un actor de primă mână. Vorbea cu o seninătate aproape credibilă despre proiectele PP-DD şi despre visele pe care le are în legătură cu a fi mediator între cele două curente ”Ponta” şi ”Iohannis”. Dar cum prostia ca şi minciuna au picioare scurte şi memorie slabă, omul şi-a dat cu stângu-n dreptul şi a recunoscut că electoratul lui e reprezentat de ”prostime”.

Lasă un răspuns

