Mulţumiri

Recunosc, mea culpa, am întâmpinat schimbarea Animal Planet – Viasat Nature cu toată plăcerea pe care aş avea-o pentru o vizită simultan dublă ginecolog – dentist, ambii desfăşurându-şi activitatea în acelaşi tomp la cele două extremităţi personale, într-un amfiteatru cu public. Sunt o creatură a obişnuinţelor.

Dar observ că din anunite puncte de vedere Viasatul e mult mai bun. Cu câteva ordine de apreciere mai bun. Iar eu fiind o creatură pavlovian a obişnuinţelor arareori mă entuziasmez de lucrurile nefamiliare.

Însă ca să nu mai lungesc inutil povestea, mulţumesc RCS-RDS pentru schimbare! De când aţi introdus Viasat Nature şi în acest program au început să se difuzeze documentare despre fauna şi flora Austriei şi Cehiei, am învăţat mai multă biologie şi zoologie aplicată decât am făcut-o de multă, multă vreme. Mulţumiri speciale specialiştilor din Ministerele Mediului din aceste două ţări care au realizat aceste seriale fiindcă modul de a prezenta informaţia este extrem de atractiv şi instructiv fără a fi plictisitor nici măcar o secundă.

Ministerul Mediului din România? Ministerul Învăţământului din România? Mă aude cineva?

Lasă un răspuns

