Buna Mira, vreau sa fie limpede un lucru…

Aşa începe o scrisoare din partea lui Ionut Parausanu pe unul dintre conturile mele de email.

Scrisoare absolut nesolicitată dacă e să  spun adevărul.

Ca să fie nevoie de limpezire, ar trebui să am vreo întunecare sau măcar vreo înceţoşare. Iar în cazul de faţă n-am.

Iar de aici începe o luuuuuuuuuuungă poliloghie prin care omul încearcă să mă convertească la doctrina Iohanniană, care începe cu ”revin cu un mesaj mai explicit in care o sa va povestesc mai multe, inclusiv care e optiunea mea politica si de ce este asa, pentru ca am vazut ca sunt inca persoane care nu au inteles.”

Har Domnului, măcar prima scrisoare nu am primit-o. Ceea ce nu înţeleg este de ce a simţit acest domn nevoia să îmi expliciteze atât de exhaustiv care e opţiunea lui politică. Nu de alta, dar nu îmi aduc aminte să îi fi cerut părerea, fiind eu perfect mulţumită cu creierul pe care Dumnezeu a considerat suficient şi necesar să mi-l pună între urechi şi fiind perfect capabilă să judec şi singură.

După ce îmi prezintă istoricul cât mai exhaustiv al contactelor sale cu partidele politice, omul se apucă să mi-l prezinte pe Iohannis ca fiind Mesia al doilea îmbrăcat în port tradiţional nemţesc. O fi, dar eu am dubii.

L-am văzut, mai corect i-am văzut pe domnii Iohannis şi Ponta în confruntarea de la B1 TV.

Interesantă alegerea postului TV. Pe care-l ştiu post de casă al lui Băsescu. Nu am înţeles de ce nu s-au dus la TVR 1, 2 sau 3, că teoretic e subvenţionat din bani publici, dedicat informării imparţiale a tuturor cetăţenilor şi echidistant. Şi în mod clar cu o audienţă mai mare.

Da, Ponta are în spate o lungă listă de baroni PSD puşcăriabili şi amestecaţi în scandaluri murdare cu iz penal. Numai că Iohannis nu a venit în faţa stimatului auditoriu ca independent ci din partea alianţei PNL-PDL. Care gem şi marmeladă şi ele de puşcăriabili, nu deţin câtuşi de puţin monopolul purităţii conştinţei.

Ce mi-a displăcut a fost atitudinea lui Iohannis care a fugit de această confruntare cu o energie demnă de o cauză mai bună. Decizia de a-şi mişca curul venind abia după ce i s-a aruncat zburătoarea moartă în curte. A venit cu echipa de campanie a lui Băsescu, cu strategia lui Băsescu şi cu atitudina lui Băsescu, în condiţiile în care NU este Băsescu. Asta înseamnă o lipsă de inteligenţă şi din partea lui că a acceptat o partitură scrisă pentru o altă voce de la echipă şi din partea echipei care nu e în stare să vadă că Palatul Cotroceni nu e magazinul Copy-Paste cu o măsură care se potriveşte tuturor. S-a lansat într-o serie de acuze, tragedia fiind nu că le-a lansat ci că le-a lansat într-un mod ăăăă ardelenesc. Ca-n bancul ”mă Ioane, palma aia datu-mi-o-ai mie în glumă sau în serios? Că eu nu accept aşa glume” . A greşit citând articolele din Constituţie şi nu ştia nişte cifre necesare. A vorbit ca şi când tăcea, numai condiţia mea psihică nefericită şi intervenţiile rapide ale lui Ponta împiedicându-mă să adorm în mod providenţial.

Ponta a venit cu un discurs coerent, cu notiţe ca să nu vorbească aiurea, ba chiar l-a şi corectat atunci când a fost cazul.

Nu, nu sunt fan nici PSD nici Ponta, deşi sunt sigură că Ponta o să iasă. Chiar dacă mai degrabă aş vota după cum îşi asuma d-na Simona Tache votul, cu poşeta sau crocodilul din care a fost făcut ultima poşetă a d-nei Udrea decât cu Ponta, Iohannis a realizat aproape imposibilul. Să mă facă să mă întreb dacă nu cumva Ponta e răul mai mic.

PS: Când o să am nevoie de părerile altora, o să le cer. Nu promit că le voi urma orbeşte, ci că le voi trece prin capul personal.

Lasă un răspuns

