Ala bala portocala

E doişpe şi mă pregătesc să merg la vot.

Şi fix ca cetăţeanul turmentat, mai că-mi vine să cer un kaki (cu cinzeaca de rom n-am ce face) şi să întreb eu cu cine votez?

Încep cu dl Ponta. Detest modalităţile prin care PSD a condus ţara, faptul că îşi apără cu îndârjire corupţii iar cu dl Ponta personal nu simt a avea afinităţi. E departe de ceea ce consider eu că e prototipul unui conducător. De masculul alfa.

Dl Iohannis, fizic se apropie de acea imagine de mascul alfa. Dar să ferească Dumnezeu să deschidă gura că zboară porungheii ca de la ceremoniile de Paşte din Vatican. Nu-mi place că n-a fost în stare să răspundă coerent la întrebări extrem de simple şi puse părtinitor. Nu-mi place că a acceptat să imite stilul lui Băsescu în condiţiile în care n-are nervul aceluia. Şi cel mai mult detest că nu e în stare să aibă o poziţie coerentă. Dacă ceri să faci parte dintr-un guvern, mi se pare neînghiţibil că tu vai, îl considerai prost. Pe uliţa unde am crescut eu, nu-ţi asociezi numele tărâţele dacă nu vrei să  te mănânce porcii. Iar faptul că n-a fost în stare să-i ţină piept lui Ponta, hmmm, atunci ce dracu o să facă la întrunirile internaţionale unde ar trebui să contribuie la cauza României?

Deci, pe cuvânt, mă duc şi încep cu ”ala bala portocala, din oceanul Pacific, a ieşit un peşte mic, şi pe coada lui scria, ia mata preşedenţia.” (unde ”mata” e prescurtarea colocvială de la dumneata/ matale, nicicum forma contrasă a lui ”mama ta”. Care, după cum se ştie, are cratimă.)

Lasă un răspuns

