Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie

La mulţi ani România, la mulţi ani române!

Mi-aş dori să ne vedem cândva într-o ţară pe care să o iubim şi din motive obiective nu doar din încăpăţânare.

Mi-aş dori să văd câte un steguleţ la fiecare balcon

Mi-aş dori să văd nu doar de 30 noiembrie filme istorice. Ba am vise să văd filme istoric corecte făcute şi după ”89.

Mi-aş dori să văd la Ambasadele culturale române mămăligă cu brânză şi pită cu slană nu unicorni roz cu zvastici desenate pe cur.

Mi-aş dori să aud că salariile ţinute artificial la niveluri mini nu mai reprezintă un motiv pentru care să vină firme străine aici.

Mi-aş dori să aflu că salariile profesorilor şi medicilor sunt egale cu cele din Vest, nu doar ale parlamentarilor.

Mi-aş dori să văd ca modele pentru copii pe Regele Mihai, pe principesa Margareta, pe Ana Aslan, pe Neniţescu, pe Poenaru, pe Eminescu, pe Creangă, chiar şi pe pe Simona Halep. Iar dacă trebuie să fie o actriţă modelul, atunci să fie Olga Tudorache sau Leopoldina Bălănuţă nu tutele de pe Antena Stars.

Mi-aş dori cât mai mulţi copii să trăiască la fel ca bucăţica asta de româncuţă:

La mulţi ani România!

Iar mie mi-ar plăcea să cânt în această viaţă

Lasă un răspuns

