Avertisment pentru tute

După cum spuneam anţărţ, this ain”t a fuckin” pink blog. Şi nici unul pentru tute. Acest blog este despre mine, despre iubirile şi trădările mele, despre bucuriile şi durerile mele, despre gândurile mele. Despre ce mă entuziasmează şi ce mă tufleşte.

Am scris despre iubirile mele când am iubit şi despre lacrimile mele când am suferit. Mi-am asumat fiecare iubire şi fiecare sfârşit al ei. Şi deşi ştiu că bărbatul pe care îl iubesc acum a citit tot acest blog (şi pe precedentul) refuz categoric să retrag fie şi o frază din cele pe care le-am scris ca să par altceva decât sunt.

Am multe păcate, atât de multe că le-am pierdut numărul la numărătoare, dar ipocrizia nu e unul dintre ele.

Nici falsa pioşenie nu e.

Aşa că blogul ăsta orice şi despre oricine ar fi, NU e despre tutele şi nici pentru tutele din viaţa mea.

Dacă vii aici, deşi ştii că eşti tută, nu-mi da sms-uri lacrimogene prin care să-mi pretinzi un punct oficial de vedere asupra dilemelor tale, fiindcă s-ar putea să te fut în cur cu dilema respectivă.

Dacă citeşti ce scrie aici deşi ştii că eşti tută, nu mă întreba ce simbolizează vitraliile, fiindcă nu cred că ai stomac să înghiţi nici măcar un ciob din mine

Dacă citeşti ce scrie aici şi deduci idioţenii, fiindcă eşti tută, atunci află că mă doare fix în curul lui Donald Trump despre dorinţele şi nevoile tale.

Dacă nu mă crezi când avertizez, atunci îţi asumi riscurile de a fi tută.

Mi-ar plăcea totuşi să se dea o lege prin care tutelor să le fie interzis să iasă din casă fără un cearceaf pe cap – spre a limita poluarea vizuală cu  imaginea unei tute, fără căluş – spre a limita poluarea auditivă şi fără mitene puse extrem de bine peste mâini – spre a limita orice tentativă de poluare pe care lipsa cruntă de neuroni o poate cauza. Deşi, ideal ar fi fie să fie încuiate-n casă şi cheia aruncată, fie trimise la psihiatrie pentru tratament. Mai ales pentru tutele care după 7 ani simt nevoia să scoaţă iar la aer şi eventual să spele cu vin şi untdelemn cadavre de care s-a ales praful.

2 răspunsuri la „Avertisment pentru tute

    • Ghici cine? Nu dau nume fiindcă am fost avertizată că poate fi considerat langaj ofensator şi pot fi dată în judecată pentru hărţuire.
      Şi mi s-a spus că adresarea cu dulşile apelative de ”idioată/ tembelă / nebună” poate fi considerată de asemenea hărţuire în faţa unei instanţe.
      Ce nu pot pricepe eu, e de ce continuă să mă sune dacă nu îi convine langajul meu.

Lasă un răspuns

