Evil incarnate

Fiin”că feisbucii ie răi precum se ştie şi precum a statutat pretinul Boemul, mă asaltează din motive pe care nu le înţeleg cu:

– opţiuni de grupuri monarhiste, deşi nu mi-am afirmat acolo public fidelitatea faţă de cauza monarhiei în România

– opţiuni de grupuri religioase, deşi părerile mele despre religia organizată şi mai ales despre convertire nu sunt enunţabile în scris în acel mediu public ”de către un vârcolac politicos” – citat din tătuca Heinlein. Şi deşi nu-s nici vârcolac, iar politeţea mea e extrem de selectivă, rămân la părerea enunţată mai sus.

Însă ambele categorii sunt uneori 30-90% călcătoare pe nervi.

Ba fiindcă mi se spune ritos ”pocăiţivă”, chestie care-mi dă o nevoie viscerală să pun mâna pe resteu, ba fiindcă sunt unii care deşi se ”dau” monarhişti, habar n-au cu ce se mănâncă această opţiune. Fiindcă altminteri nu pricep cum un om întreg la cap poate pretinde că e ”amicul” Măriei sale Regele Mihai. Amic eşti cu vecinul de palier, cu colegul din liceu cu care mai ieşi la o băută, cu Dorel care-ţi dă un foc când ţi-ai uitat bricheta, cu Geta de la fructe din piaţă. Nu cu Regele tău. Regelui îi eşti supus loial.

Lasă un răspuns

