Ironia sorţii

Ain”t it ironic?

Singura persoană pe care o cunosc capabilă să înţeleagă ceea ce simt cu adevărat e femeia care mă urăşte cel mai mult. Motivele mele şi persoanele pe care le urăsc eu sunt altele decât în cazul ei, dar intensitatea sentimentului şi nenorocirea de dramoletă care înconjură tot sunt identice cu ale ei.

Irina P., m-ai întrebat o dată la ce bun tot din viaţă, toate sacrificiile şi toate investiţiile dacă simţi că cineva îşi bate joc de tot şi îţi aruncă ”n” în cazul tău, 16 ani în cazul meu la gunoi.

Nuş dacă poţi, dar eu de azi înainte o să consider că am 27 de ani iar. Şi să mă ia dracu dacă n-o să ajung şi la forma fizică, endocrinică etc a unei femei de 27 de ani!

Lasă un răspuns

