Ştiu ce-am zis, dar…

Am început anul cu un film indian care chiar mi-a plăcut. Suflet de copil.

Cine i-a scris scenariu e un geniu după părerea mea.

Da, ştiu, 90% e propagandă. Dar cu riscul de a mă repeta, prefer acest gen de propagandă. Îmi place să cred că dacă am să fiu cu cineva timp de 40 de ani, o să-l iubesc şi în al 41-lea. Vreau să cred că şi după 40 de ani o să existe motive de râs împreună şi subiecte de discuţie. Şi peste 40 de ani să ne putem spune încă ”inima mea e lângă tine”.

Lasă un răspuns

