Condoleanţe pentru 2000 de morţi despre care nu am auzit nimic

Z

Nu mă bucur pentru morţile francezilor şi nici n-am să spun că şi-au căutat-o. A fost modul lor de a îşi concepe viaţa, aşa au ales să trăiască, aşa au acţionat.

Nu le găsesc vină celor care au apăsat pe trăgaci fiindcă prostia şi ura nu se vindecă cu mai multă prostie şi ură.

Însă îmi ridic vocea şi ”aprind” un post pentru 2000 de oameni care au murit fiindcă Boko Haram a decis că vieţile lor trebuie terminate ca să îşi demonstreze puterea

3 răspunsuri la „Condoleanţe pentru 2000 de morţi despre care nu am auzit nimic

  1. Unii sunt mai liberi, mai egali si mai importanti decat altii, ca de obicei. Pe amarati nu-i plange nimeni, e vorba ori da bani, ori de propaganda in toate manifestarile lacrimogene ale lumii.
    Imi pare sincer rau de oamenii aia care precis au trait chinuiti si au murit ignorati, ca asta e lumea.

Lasă un răspuns

