Cu titlu inspirat de ultima caricatură de la Hebdo

Z

Acum câteva zile, tot mapamondul ”uăccidental” a vuit fiindcă nişte oameni au considerat că cea mai bună cale spre a-şi apăra principiile religioase e cu arma în mână. Şi pentru a repera onoarea profetului i-au asasinat pe cei care au desenat nişte caricaturi, după părerea mea obscene şi inutile.

Şi totul a început să se învârtă în jurul libertăţii de opinie.

Nu agreez, dar da, sunt de acord ca toate femeile care intră în spaţiul public musulman din ţările în care e în vigoare Sharia să poarte vălul. Fiindcă asta e regula ţării respective. Dacă nu-mi place să stau cu cearceaful pe cap, nu mă duc. Boicot. Exprimare a dreptului la libertate de opinie.

Agreez şi da, sunt de acord cu legislaţia franceză care interzice purtarea aceluiaşi văl islamic pe teritoriul său. Nu-ţi place, îţi iei cearceaful şi pleci acolo unde fie e permis, fie e impus. Nu-mi place că nu am voie să îmi port vălul/ consider că e o dezonoare să apar în public fără văl care să mă ferească de privirile flămânde ale creştinilor, nu mă duc în Franţa. Boicot. Exprimare a dreptului la libertate de opinie.

Dar asta mă aduce iar la subiectul de bază, dreptul la libertatea de opinie şi terorişti. Nu fiecare terorist are un puşcoci în mână, unii îi au în pantaloni. Şi fiind ştiut că un om cu un puşcoci e mai inteligent şi mai îndreptăţit să ia decizii pentru şi în numele celor care nu au aşa o sculă de augmentare a inteligenţei, charmului şi charismei, acesta le va lua, indiferent dacă i se spune clar că nu are dreptul să ia decizia respectivă. Altfel nu-mi explic nevoia patologică a unor masculi ai speciei de a insista, a bate apa-n pivă şi a demonstra că au asupră-le cheia spre binele femeilor speciei când în cel mai bun caz sunt o vagă iritaţie. De genul care în general necesită o cură de antibiotice puternice pentru a trece.

Aşa că pun o întrebare pentru Daily Cotcodac iar:

Dacă m-aş apuca să împuşc idioţi, s-ar considera că le răpesc dreptul la liberă exprimare?

După o caricatură originală Charlie Hebdo.

Lasă un răspuns

