O reţetă scurtă

O reţetă rapidă, gustoasă şi versatilă de biscuiţi dulci sau săraţi:

– 100 ml smântână

– 100 ml apă

– 250 g făină (sau cât încape)

– 1 lgţ bicarbonat de sodiu

– 1 praf de curcuma

– mirodenii pentru sărat: sare – care se dizolvă în apă, piper, cimbru, negrilică, chimen, rozmarin, oregano

– mirodenii pentru dulce: zahăr (1 lingură care se dizolvă în apă), scorţişoară, cardamom, coajă de citrice, fructe confiate, ghimbir

Se dizolvă sarea sau zahărul în apă, făina se amestecă cu praful de copt şi cu curcuma şi cu mirodeniile alese, se pun apa şi smântâna, se amestecă cu o furculiţă până începe să se lege, după care se frământă un pic (1 min). Se formează bile de dimensiunea unei nuci care se aplatizează şi se pun la cuptor în tava căptuşită cu foaie de copt, 200 grade celsius, cu un bol cu apă pe fundul cuptorului cam 30 min.

Reţeta e rapidă după părerea mea, uşoară şi foarte gustoasă.

Poftă bună.

2 răspunsuri la „O reţetă scurtă

  1. Eu m-am uitat aici pe blog-u tau la ce scrii, la unele chestii asa am aruncat o privire peste ele, si ai un mod din asta ciudat de a discuta in jurul problemei si de a aduce in discutie alte chestii noi si din nou a te invarti in jurul lor, dar fara sa zici nimic concret sau direct. Plus ca mai folosesti si tot felul de cuvinte care doar umplu spatiul si incarca textul ala incat cineva ar putea crede ca ai niste probleme psihice, dar nu din alea de psihopati.
    Si daca mai adaug si faptul ca am ajuns aici de pe porcaria aia de site care scrie despre femei si barbati, tu comentand pe acolo, mi-am dat seama de ce ai ajuns asa. Ai vazut ce se intampla daca n-ai barbat?
    Uite asta se intampla, ajungi sa delirezi de una singura pe un blog, scriind porcarii pentru nimeni, pe care le citeste doar cineva din intamplare, cine stie cand. De ce nu te duci tu pe afara, ca doar presupui despre tine ca esti inteligenta, n-o sa spui ca esti proasta, mereu crezi ca esti inteligenta, si foloseste-ti inteligenta aia sa atragi un barbat, ca fizicul ma indoiesc ca te mai ajuta la varsta ta oricare o fi aia.
    Si ia-ti barbatu ala si fute-te cu el si uita de blog-u asta, o sa vezi tu cum iti revii in fire, si nu mai esti psihopata aberanta din ziua de azi care n-are nici un sens in viata.
    Tu poate crezi ca glumesc sau ceva, dar nu. Eu vorbesc serios, du-te si cauta-ti un barbat si viata ta o sa capete sens. Vezi ca aici nu e vorba de mine, ca n-as avea rabdare cu tine. Dar altii au.

    • Se scrie bloguL nu blog-u.
      O să-i transmit bărbatului meu sfaturile tale docte.
      Însă data viitoare aşteaptă să ţi le cer. Şi înainte de a da sfaturi, dă-ţi numele, trol mic şi drăgălaş ce eşti tu.

      Nu-ţi place ce scrie aici? Sincer, nu mă interesează.
      Nu înţelegi ce scriu? Unde scrie că trebuie să înţelegi tu despre ce e aici, ce e în spatele fiecărui articol.
      Nu eşti de acord cu subiectele? Nu e treaba mea.
      Nu vrei să mă citeşti? Se rezolvă mintenaş. Doar să nu mai intri aici.
      Calea-i a ta, bloaga-i a mea.

Lasă un răspuns

