Vise de noapte taică, vise de noapte – notes to self

Din adolescenţă n-am mai visat atât de aiurea şi totuşi de coerent:

– acum două zile am visat că eram la Singureni, la vechea casă. Şi s-a pus pe-o ploaie atât de puternică cum nu am văzut în viaţa mea. Nişte picături cât jumătate din pumnul meu. Atât de puternică ploaia încât din structura bolţii din dreapta case s-a format o ”perdea” de lichid de sus şi până jos. Perdeaua mea însă s-a transformat într-o bulă 2D. A stat ploaia şi a răsărit soarele iar în perdeaua- peliculă am văzut cel mai nemaipomenit curcubeu din viaţa mea.

După care eram  cu Mireluş în China. Unde după o lungă călătorie, când pe tren, când pe jos, am intrat într-un labirint- parc tematic unde cât pe ce să mă dărâme un leu chinezesc de coama căruia se ţinea un prunc de vreo 2 anişori care râdea, râdea cu lacrimi de bucurie şi chiuia de răsuna valea. Iar după ei, şi ei fuga şi el fuga, un ditai tigru care îi fugărea în joacă. Iară noi după ei, până am ajuns la un templu cu arhitectură aproape indiană unde am dat peste Dalai Lama. Care vorbea o română impecabilă şi care m-a certat pentru ce greşeli am făcut în viaţa asta.

– Ieri am visat că mă jucam cu doi pui de vulpe polară, care deşi erau pui erau foarte miţoşi şi pufoşi. Iar unul dintre ei voia musai să mă muşte de gură în joacă iar eu încercam să-i explic cu duhul blândeţii că nu-s vulpe şi dacă o să mă muşte mă răneşte.

+ bonus:

eram undeva în munţii (Orăştiei) undeva, pe un vârf semeţ şi mă uitam în depărtare la o cetate de piatră, model ciclopic, ridicată pe un fel de platou montan. Şi de la o vreme acea cetate a fost înconjurată de 7 fuioare de tornadă care au fărâmiţat-o sub ochii mei.

Lasă un răspuns

