În ordinea venirii

Bonda doamnă Nuţica l-a citat pe pastorul Martin Niemöller spre a aduce dovadă a tragicului său destin de vergură sacrificată pe altarul democraţiei.

Fiindcă mă ustură deştele şi limba de nevorbire, îi dedic un mic poem de răspuns.

La început procurorii au trimis să-i ridice pe hoţii mărunţi

Şi eu nu am strigat în apărarea lor fiindcă nu ştiu să bag mâna în buzunarul altuia fără să am un contract valabil.

Apoi au trimis după interlopi

Şi eu nu am strigat fiindcă nu am casă cu turnuleţe şi nici lei în cuşcă.

Apoi au venit după Adrian Năstase şi după alţi membri de partid,

Şi nici atunci nu am strigat nimic fiindcă nu sunt nici membru de partid nici climenole.

Aşa că nu mă aştept să vină după mine,

Fiindcă nu am ce trece în declaraţia de avere.

Lasă un răspuns

