În ochiul privitorului

Şi pe la prânzişorul cel mare, mării mă dusăi eu la Kauflandul ”vechi” de pe Mihai Bravu. Şi cum îmi făceam eu listă cu ce am de luat, ochii îmi picară pe una dintre reclamele din geam.

Un reclamagiu mă anunţa voios că pot să-mi iau ”UN MIC DEJUN KFC”. Numai că eu am văzut  DE JUNK.

Cine are dreptate? Ochiul meu cârcotaş sau sloganul?

2 răspunsuri la „În ochiul privitorului

  1. Vai, dar n-ar fi bine să studiem un pic împreună afişul? Eu nu-l văzui la ultima vizită acolo – ce-i drept, mai veche vizita mea.
    (Cu alte cuvinte: nu-i deloc frumos ce fac, dar chiar asta fac, având în vedere că pe aici nu am găsit nici o modalitate de contact, în timp ce eu am prezentat destule pe al meu blog).

Lasă un răspuns

