Două lucruri le-am crezut imposibile

N-am crezut că ”rugăciunea unui dac” e posibil să îi atribui vreun sens şi n-am crezut că sunt în stare să urăsc cu adevărat un om.

Se pare că ambele sunt posibile.

8 răspunsuri la „Două lucruri le-am crezut imposibile

      • În această viaţă,suntem simple păpuşi în jocul de pe scena vieţii.Unii se joacă cu noi, noi cu alţii…şi tot aşa.Important e să jucăm şi noi un rol potrivit.
        Aşa că…draga mea Belle, te invit să-ţi iei rolul ca atare, potrivit oricârei păpuşi şi să nu mai pui la suflet.
        La fel cum ai permis ca acel „psihopat” să intre in viaţa ta, de bună voie intuiesc, şterge-i orice urmă dureroasă lăsată…şi păstrează doar amintirea lucrurilor frumoase, dacă au fost…Eliberează-te cumva!
        Apoi fă un nou pas înainte, jocul de pe scena vieţii e prea frumos pentru a nu fi jucat!
        ….hai la joacă!

Lasă un răspuns

