Ironia sorţii

Chiar dacă nu am capacitatea mamei de a identifica jegul, mai ales cel uman, o întrec la capacitatea de a-l arunca cu jet din viaţa mea.

Ironic e însă că jegul, dincolo de rănile pe care le-a generat m-a şi ajutat.

Prezenţa lui în viaţa mea mi-a distrus identitatea profesională însă tot el e motivul pentru care sunt acum stăpână complet pe viaţa mea profesională.

M-a uşurat de mult prea mulţi bani, însă indirect mi-a creat posibilitatea de a emite facturi şi a tăia chitanţe. Şi fiindcă nu mai trebuie să împart, fiecare leu e cu mult mai dulce.

M-a învăţat să urăsc şi să doresc moartea în chinuri cui a murdărit vieţile părinţilor mei (nu o să iau în veci cuvintele astea înapoi) dar mi-a dat şi material pentru minim 10 cărţi cu personaje negative pe care să le urâsc atât de mult încât să devină credibile şi deci cărţile vandabile.

Nu că ironia sorţii e sublimă, mai ales când e de partea mea?

5 răspunsuri la „Ironia sorţii

Lasă un răspuns

