Un script în căutarea unui Tarkovski

Viaţa asta e aşa complexă că bate filmul

– de la 14 ani am încercat să nu mai mint. anul trecut am minţit cât pentru precedenţii 27 de ani (mai puţin o anumită persoană).

– persoana căreia i-am spus adevărul şi numai adevărul indiferent dacă m-a avantajat sau nu, m-a minţit cu fiecare respiraţie

– persoana pe care am minţit-o anul trecut fiindcă mi s-a indus ideea că e obligatoriu să o mint, mă consideră vinovată inclusiv pentru ce nu am spus eu

– persoana căreia i-am prezentat în ultimii 8 sau 9 ani o versiune ăăă beta despre mine, ştia adevărul dar mi-a lăsat confortul fabulaţiei

– persoana care mi-a jurat că mă iubeşte şi că mă va face fericită tot restul vieţii am aflat că m-a ales tocmai fiindcă ştia ce mă face nefericită.şi avea de gând să se folosească de asta pentru a mă distruge aşa cum a şi ameninţat, acum regretă că nu a făcut-o până la capăt

– iar persoana care îmi ştie durerile care mă pot distruge e cea care s-a zbătut cel mai mult să mă aducă la viaţă şi m-a protejat de mine însămi.

Suprarealism sau ce?

Lasă un răspuns

