Evil incarnate

Mă, când zicea amicul Boem că feisbucii ie răi, am râs, pe motiv de ce ştie el.

Azi când îmi făcui cont de feisbuci pe numele firmei, pe un cont de email care nu are nicio adresă de email memorată iar în lista de persoane cu care mă pot împrieteni mi se sugerau:

– vreo 3 foşti

– vreo 30 de parteneri/ clienţi de la foste şi actuale locuri de muncă

– mama unui fost,

– fratele unuia dintre cele mai bune prietene

– o bună prietenă

– un prieten drag

(şi aici m-am oprit din scrolare)

Şi NU AM NICIO persoană în comun cu aceştia, încep să mă întreb cine stă să mă urmărească pe net de îmi cunoaşte atâţia cunoscuţi.

Un răspuns la „Evil incarnate

Lasă un răspuns

