https://www.youtube.com/watch?v=jA5ziU2ra7c

Azi pe când eram în magazinul unde am reuşit să-mi îndeplinesc primul obiectiv de management personal pe anul ăsta, cânta Uzzi prostia asta de cover după Măria Măriilor.

Şi fiindcă sunt FERICITĂ, îi dedic jigodiei din viaţa mea următorul cover după Uzzi.

Asar-ai furat inele

Ş-ale mamii, ş-ale mele,

Şi te-ai dus glonţ la zaraf cu ele,

Ş-ai mai luat şi din cercei,

Găsite-ar mă-ta spânzurat ca ei!

Şi cum nu erau din bacovian plumb,

Din ce-ai obţinut pe ele, să-ţi faci mormânt!

Şi din ce-ai luat pe a bunicilor verighetă

Lumânări să-ţi ia băiete!

Scuzaţi rimele şchioape, sper să le potrivească groparul cu lopata!

Lasă un răspuns

