Promptitudinea BOR

Relatam anterior problemele pe care le am cu o persoană care se recomandă pr. Matei Vulcănescu care ori de câte ori considera că ortodoxia e mai catolică decât papa simţea nevoia să mă informeze. În ciuda eforturilor mele de a-l băga în lista de spam, fix ca Popa Tanda, îl dădeam afară pe uşă, el găsea o fereastră să intre iar.

Nici rugăminţile politicoase n-au avut efect, nici linkurile către postările mele – nu taman religioase -, nici solicitările de-a dreptul nepoliticoase nu au fost de natură să mă scoată din lista de spam. Ăăăă de distribuţie, după exprimarea autorului. Absolut nimic nu a dat roade până acum până la invocarea autorităţii Patriarhiei.

Am anunţat că voi face plângere la Patriarhie şi dl Vulcănescu m-a încurajat chiar să fac acest pas. Probabil pe principiul că îmi va tăia avântul prin acceptul graţios. Din nefericire nu mi l-a tăiat.

Aşa că imediat ce am avut puţin timp am scris o plângere către Patriarhie.

Şi ce să vezi, la nici o săptămână mi s-a comunicat că sunt scoasă din lista de spam. Ăăăă de distribuţie.

Asta da promptitudine!

PS: nu mi s-a comunicat încă de la Patriarhie că aş avea de plătit pentru serviciile oferite.

Lasă un răspuns

