Anul minunilor

Deja nu-mi vine să cred

– în mai puţin de 5 luni i-am înlocuit mamei primul obiect pe care i l-a furat un anume jeg

– am primit o scurtă dar extrem de surprinzătoare lecţie de limbă greacă

– am tăiat de pe faţă ultimii 3 ani – şi se pare că am eliminat şi mare parte din otravă din sistem

– mi-am adus aminte exact cum pot să verific dacă un bărbat încearcă să mă mintă

– deşi ieri a fost ziua altcuiva, persoana respectivă mi-a făcut un excelent cadou

– azi dimineaţă m-am trezit cu vechiul şi uitatul meu cheshire cat crooked smile întins de la o ureche la ailaltă.

Lasă un răspuns

