Bebe the third, zis şi Houdini

Azi mi-am făcut damblaua şi-mi luai papagaluş. Bebe al treilea.

Pupici, dragoste mare la prima vedere.

Toate bune până când am ieşit la o plimbare. Am închis papagalul în colivie, am plecat în oraş.

Mă întorc, uşa încuiată, nimic mutat, papagalul ia-l de unde nu-i. Verific repede colivia, uşiţa încuiată. Papagalul tot nu e.

Auci, mi-o spart jegul casa. Cât pe ce să dau telefon la poliţie.

Aprind lumina, mă uit la bani, banii la locul lor.

Când mi se muiaseră mai cu spor genunghii, aud un piu slab. Domnul Bebe era pe pervazul ferestrei, lângă icoane, pe jumătate adormit. Abia după aia mi-am dat seama că ieşise prin caseta bobiţelor.

Houdini şi mai multe nu!

Lasă un răspuns

