Azi am fost cea mai bărbată dintre Zoei

Azi mi-am luat la revedere de la o aluniţă pe care am iubit-o şi de la una pe care am detestat-o şi de la alte câteva neutre.

Cu această ocazie mi s-au dat asigurări ferme că aşa femeie bărbată ca mine mai rar! (Mi-a trebuit aproape o fiolă de anestezic local pentru ceva ce majoritatea femeilor n-aveau nevoie nici măcar de spray de xilină. Adică o cantitate de anestezic cel puţin egală cu cea folosită pentru un bărbat.)

Ca urmare a acestei bărbăţii ieşite din comun m-am întors beată turtă acasă şi pe 7 cărări. Şi nici măcar nu m-am atins de alcool!

6 răspunsuri la „Azi am fost cea mai bărbată dintre Zoei

      • Este o nouă expresie folosită în ultimul timp în țară.Oamenii deja au făcut obsesie de ea și o folosesc destul de des,ca un virus…cum a fost în trecut expresia ,,în puii mei!” doar că, acum cănd cineva face anumite lucruri grozave sau nu folosim expresia ,,Asta înseamnă să fii mafiot”. Te-am lămurit?

Lasă un răspuns

