Cel mai frumos tango din lume!

Azi cred că am visat cel mai frumos vis din viaţa mea.

Eram undeva, într-o clădire destul de labirintică, nu tocmai bine luminată, pe mai multe nivele, cu nişte pereţi înalţi, din piatră nuanţa mea de bleumarin preferată. Undeva ”pe nivelul inimii” era o super sală de bal, cu mariachi şi tot tacâmul. Şi era un bal, mai frumos decât orice bal care s-a văzut vreodată, fie şi de pe tărâmul celălalt.

Numai că eu n-aveam voie să intru. Şi mai eram îmbrăcată şi cu un costum every day, heavy duty negru, de lână, chiar dacă pe sub aveam eu bluza aia mexicană roşie defunctă.

Până când de nu ştiu unde a apărut un Pedro Infante tânăr, năucitor de frumos care numa-n braţă mă purtă pe ring.

Iar de cântat, MAESTRUL tangourilor româneşti.

Lasă un răspuns

