Dialoguri

Ieri Bebe le troisieme m-a ciupit de mi-a dat sângele, moment în care ăăă, să zicem că a beneficiat de un uşor efect de catapultă când a plecat cu pielea mea încă agăţată-n cioc.

Ş-am urlat îngrozitor la el ”Dacă nu eşti cuminte te lipesc de perete, Bebe!”

El a aterizat demn pe colivie, s-a uitat urât la mine şi mi-a trântit un ”Shhhh” de m-a lăsat fără cuvinte.

 

Azi a dat un tur de cameră, stricând tot ce putea să strice aşa, în viteză. După care a aterizat pe monitorul meu, foarte pufos. Irezistibil de pufos. Aşa că l-am luat la zmotocit şi nu m-am putut abţine să-l întreb

  • Cine te crezi tu mă de faci atâta scandal, gălăgie şi distrugere organizată?
  • Puiu mic – a venit răspunsul demn şi curajos.
Un răspuns la „Dialoguri

Lasă un răspuns

