Cum e turcul şi pistolul

De fapt turcoaica şi papagalul.

Am singurul papagal din lume care nu înţelege la ce foloseşte oglinjoara.

Plus că e şi creativ. Ca turcoaica. Înţelege fix ce vrea. De la ”să nu ciupeşti!”, am ajuns la ”să ciupeşti!”. Spus cu certitudine totală.

3 răspunsuri la „Cum e turcul şi pistolul

    • Doamnă, mergem la Obor – am o orientare topografică niiiiiiiiiţeluş mai bună (şi câţiva ani de bătut agale zona, totuşi), ne luăm câte un beţişor, mno, aşe, mai adecvat cu statura – poate un balansoar – şi ne apucăm de cântat. Nu ştiu cât de bine te-a dresat papagalul tău, dar eu sigur fac bani din treaba asta! La cât de aiurea cânt, or să mă plătească să nu le sparg termopanele!

Lasă un răspuns

