Bebe – pericol public sau bine faci, bine primeşti (după încercările de rigoare)

(mi-aş fi dorit să fie singura postare pe ziua de azi)

 

Azi dimineaţă, m-am dus ca o floare să  scot o foaie de hârtie la imprimantă.

Sufletul lui Avram Iancu! Niica. Pomenit oareşce puli şi pizde. Şi totuşi, ce are.
Amintindu-mi însă de sfatul citit când am primit primul cadou casnic (înainte de a vă panica referitor la funcţionarea aparatului, verificaţi dacă e în priză), m-am apucat să verific cablurile.
Priza şi ştecherele de jos, ok. Ridic ochii, dacă tot fac muncă detectivistică, atunci să fie muncă dedicată şi mă uit la părţile băgate în dosul imprimantei. Şi-mi pică faţa. Am găsit cu ce trebşoară se îndeletnicea de 3 zile, mnealui, Bebe al treilea cu osăbită îndârjire.

Cablul de conexiune era ros, se mai ţinea într-un firicel mititel, mititel, mititiiitel de cauciuc.

Pacostea regală a făcut conexiunea: dacă merge imprimanta, eu sunt consemnat după gratii. Aşa că, pe ei, pe mama lor, a ros-o ca să-şi facă dreptate.

 

Şi când i-am zis mamei acum vreo 2 zile că la tura precedentă de ploi l-am văzut şezând pe  stropitoare şi bucurându-se peste poate la vederea unor porunghei uzi şi zgribuliţi, n-a vrut să mă creadă. Acum a reconsiderat subiectul.

 

Încheiere: azi trebuia să mă văd cu o doamnă căreia să-i dau nişte cartofi mov încolţiţi ca s-i poată pune în pământ, i-am zis păsul, mi-a făcut cado” vechiul cablu de imprimantă al dânsei.
Deci vorba englezului, what goes around, comes around .

Lasă un răspuns

