Urcarea pe cruce a bujorului românesc

Specia e protejată prin lege şi e interzisă culegerea şi comercializarea florilor.

 

Azi în piaţa Obor am văzut exemplare de bujor românesc – cel mai probabil braconate de la Comana la o vânzătoare de etnie rromă.
Am cerut ajutorul Poliţiei locale al cărui agent în loc să ia cea mai vagă urmă de atitudine m-a sfătuit ritos să mă duc la administraţia pieţei, de parcă aceia ar fi putut interveni într-un caz de încălcare a legii. Am sunat la 112, au promis că vor trimite un echipaj, habar n-am dacă au trimis.
Dacă vedeţi şi prin alte locuri, chemaţi poliţia. Aşa sunt şanse ca delicatul bujor românesc să mai ajungă să fie cunoscut pe viu şi urmaşilor noştri.
Iaca o poză bună făcută de nişte oameni mai buni decât mine
Un răspuns la „Urcarea pe cruce a bujorului românesc

  1. Bine ai facut! Din pacate, nu stiu cum arata bujorul romanesc, dar o sa ma documentez. In alta ordine de idei, iti dai seama ce-a gandit politistul despre „nebuna” aia care-i deranjeaza pentru niste floricele. :))

Lasă un răspuns

