Gluma pentru DailyCotcodac

La câte sfaturi de genul ”să aibă cine să-ţi aducă o cană cu apă” am primit, aş zice că românii sunt cea mai iubitoare de apă naţiune şi că nimeni nu ne întrece la hidratare.
Atunci cum naiba în coşurile de cumpărături primează băuturile alcoolice?

Un răspuns la „Gluma pentru DailyCotcodac

  1. Mie mi-a zis unul, cand i-am multumit politicos pentru un mic serviciu facut unei doamne in varsta, ca are podul plin cu multumescuri. Sa fie echivalentul zicatorii ” Frate, frate, dar branza-i pe bani?”. M-am prefacut ca sunt surda si nu ma mai infratesc cu nimeni. De fapt, il invatam sa fie darnic, dar el n-a priceput nimic.
    Poporul asta danseaza un dans ritualic cu strigate si tipuituri in jurul unei sticle cu bautura. Ne-au ocupat in timp ce eram beti crita si nici nu cred ca vor pleca din tara asta pana cand nu vor jefui tot ce mai e de jefuit. Vita de vie este sarpele, iar aracul este Axis Mundi. Pacat ca Burebista nu mai traieste! Tot la tipul cu multumescurile am auzit expresia: ” Sa mirosim toti la fel”. Ne-a pus la toti rachiu in pahare si ne-a invitat sa ne parfumam cu parfum de pruna. Nu-mi place sa miros a rachiu, asa ca m-am prefacut doar ca beau. Eu mi-am pastrat mirosul meu. Si limpezimea ochilor si-a mintii. O fi bine?

Lasă un răspuns

